09-08-2019 |

17 en 24 augustus: LIBERTY KLUSWEEKEND (OPROEP AAN ALLE OUDERS/VERZORGERS en LEDEN

START KOMEND SEIZOEN



Beste leden, ouders en verzorg(st)ers,



De vakantie is bijna achter de rug, tijd om weer aan hockey te denken...

Tijd voor ons om terug te komen op de leden enquête. Heel veel leden (meer dan 30%) hebben meegedaan aan de enquête. Onze dank gaat uit naar iedereen die zijn/haar input heeft gegeven. Voor ons is die input zeer waardevol.



Tijdens de ALV van afgelopen mei heeft de commissie communicatie jullie meegenomen in de eerste resultaten van de leden enquête (en de winnaars van de sticks op een ludieke wijze bekend gemaakt):











 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



UITKOMST:

Op de vraag: "Als je vijf dingen mocht kiezen die het bestuur zou moeten aanpakken, welke vijf vind je het meest belangrijk?” gaven jullie de volgende punten terug, wat heeft geleid tot de volgende top 4:


  1. Een gezonde financiële basis
  2. Verbetering van de accommodatie
  3. Het trainingsaanbod
  4. De werving en inzet van vrijwilligers



Gelukkig geen verrassing voor ons als bestuur…we herkennen ons hierin en hebben ze ook als TOP-prioriteit voor de komende periode benoemd.



ACTIE:



Om hier als club met zijn allen een bijdrage aan te kunnen leveren is de volgende actie voor de start van het komend hockeyseizoen uitgezet.



Zaterdag 17 augustus en zaterdag 24 augustus 
zijn benoemd tot  LIBERTY KLUSWEEKEND .



We vragen leden, ouders/verzorgers om Vrijwillig (Top 4, nummer 4) de Accommodatie (Top 4, nummer 2) onder handen te nemen.



Door de inzet van jullie i.p.v. betaalde professionele krachten werken we verder aan een Gezonde financiële basis (Top 4, nummer 1). Het LIBERTY KLUSWEEKEND is tevens een mooi moment om elkaar beter te leren kennen. Dus trek je oude kleren aan en kom samen met je team helpen het pand jubileum klaar te maken.

 

UITNODIGING AAN ALLE LEDEN/OUDERS/VERZORGERS:

We beginnen zaterdag 17 augustus om 08:00 uur! De volgende ruimtes gaan we opknappen- Nadere details over de verantwoordelijkheid per team volgen!







































Ruimte:


Verantwoordelijk team:



  • Entree

Heren Veteranen



  • Kleine en grote hal

Ouders/verzorgers Benjamins/Funkey’s



  • Hal kleedkamers

Ouders/verzorgers F en E teams



  • Kleedkamers 1 en 2

D en C teams



  • Kleedkamers 3, 4 en 5

B en A teams



  • Kantine (incl oude bestuurskamer)

Heren en Dames Seniorenteams



  • Buiten (incl buitenmeubilair)

Trimmers/Recreanten/Veterinnen

De opknapwerkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit schilderwerkzaamheden. We willen het clubhuis meer een Liberty uitstraling (fris door Liberty kleuren toe te voegen) geven. Tevens willen we verduurzamen door energie zuinige verlichting.

Wij rekenen op jullie hulp/inzet! Geniet nog even van de vakantie, pak je rust zodat je vanaf 17 augustus vol energie kunt deelnemen aan het LIBERTY KLUSWEEKEND, je nieuwe team alvast beter leert kennen door samen te klussen, en met een fris en opgeruimd hoofd weer kunt starten aan het nieuwe hockeyseizoen.



Tot 17 augustus!



Bestuur M.H.C. Liberty!



PS Neem schuurmachines, kwasten mee!