16-07-2019 |

FIJNE VAKANTIE EN VOORUITBLIK START KOMEND SEIZOEN

Beste leden, ouders en verzorg(st)ers,



De vakantie staat voor de deur, tijd om de hockeyspullen
even met rust te laten. Tijd voor ons om terug te komen op de leden enquête.
Heel veel leden (meer dan 30%) hebben meegedaan aan de enquête. Onze dank gaat
uit naar iedereen die zijn/haar input heeft gegeven. Voor ons is die input zeer
waardevol.

Tijdens de ALV van afgelopen mei heeft de commissie
communicatie jullie meegenomen in de eerste resultaten van de leden enquête (en
de winnaars van de sticks op een ludieke wijze bekend gemaakt):









UITKOMST:



Op de vraag:
"Als je vijf dingen mocht kiezen die het bestuur zou moeten aanpakken, welke
vijf vind je het meest belangrijk?” gaven jullie de volgende punten terug, wat heeft
geleid tot de volgende top 4:



1. 
Een gezonde financiële basis

2.  Verbetering van de accommodatie

3.  Het trainingsaanbod

4.  De werving en inzet van vrijwilligers



Gelukkig geen verrassing voor ons als bestuur…we herkennen
ons hierin en hebben ze ook als TOP-prioriteit voor de komende periode benoemd.



ACTIE:



Om hier als
club met zijn allen een bijdrage aan te kunnen leveren is de volgende actie
voor de start van het komend hockeyseizoen uitgezet.

Zaterdag 17 augustus en
zaterdag 24 augustus
zijn benoemd tot LIBERTY KLUSWEEKEND . We vragen
leden, ouders/verzorgers om Vrijwillig (Top 4, nummer 4) de Accommodatie (Top
4, nummer 2) onder handen te nemen.


Door de inzet van jullie i.p.v. betaalde
professionele krachten werken we verder aan een Gezonde financiële basis (Top
4, nummer 1).


Het LIBERTY KLUSWEEKEND is tevens een mooi moment om elkaar beter
te leren kennen. Dus trek je oude kleren aan en kom samen met je team helpen
het pand jubileum klaar te maken.




UITNODIGING AAN ALLE LEDEN/OUDERS/VERZORGERS:



We beginnen
zaterdag 17 augustus om 08:00 uur! De volgende ruimtes gaan we opknappen-
Nadere details over de verantwoordelijkheid per team volgen!

 





































Ruimte:


Verantwoordelijk team:


- Entree


Heren Veteranen


- Kleine en grote hal


Ouders/verzorgers Benjamins/Funkey’s


- Hal kleedkamers


Ouders/verzorgers F en E teams


- Kleedkamers 1 en 2


D en C teams


- Kleedkamers 3, 4 en 5


B en A teams


- Kantine (incl oude bestuurskamer)


Heren en Dames Seniorenteams


- Buiten (incl buitenmeubilair)


Trimmers/Recreanten/Veterinnen



De opknapwerkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit
schilderwerkzaamheden. We willen het clubhuis meer een Liberty uitstraling
(fris door Liberty kleuren toe te voegen) geven. Tevens willen we verduurzamen
door energie zuinige verlichting.

Wij rekenen op jullie hulp/inzet! Geniet van de vakantie,
pak je rust zodat je vanaf 17 augustus vol energie kunt deelnemen aan het
LIBERTY KLUSWEEKEND, je nieuwe team alvast beter leert kennen door samen te
klussen, en met een fris en opgeruimd hoofd weer kunt starten aan het nieuwe
hockeyseizoen.





Wij wensen je een hele fijne vakantie. Tot 17 augustus!



Bestuur M.H.C. Liberty!